דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גלה על מדפסתך הכל (היא אוהבת ראש דיו טוב) 

מאת    [ 12/06/2007 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 3990 פעמים ]

המדפסת כל היום מונחת מולנו ולמעשה שותקת. כל מה שנשלח אליה להדפסה – היא עושה. כמעט ללא התנגדות ובלי לומר דבר. בצייתנות מוחלטת. מדוע?  התשובה היא פשוטה מאד: יש לה ראש טוב.(ראש דיו טוב).

כאשר קונה חכם מכניס לתוכה ראש דיו מצוין והמתאים לה היטב,מסוג כזה אשר מתיישב בדיוק במקומות הנכונים בתוכה,הרי שהיא קולטת שיש על מה לדבר. ועוד יותר מכך והלאה מזה: שהיא תצא ברצון למלאכת ההדפסה.ומתי שרק תרצה.מה שנקראף בראש טוב.  זה לא קשה וזה די ברור ומובן. השאלה השנייה הבאה בחשבון היא : האם המדפסת יודעת מה היא עושה כאשר היא ב"ראש טוב" , כלומר, כאשר נמצא בתוכה ראש דיו טוב שהינו טוב מספיק.  ובכן, מתברר שבד"כ לא.

אחריות זו מוטלת עליך כקונה. דאג לה והיא תדאג לך. וזה ישתלם לך ביותר כי יצאו לה צילומים טובים הרבה יותר ומשופרים. והחיים יראו אחרת והרבה יותר טובים ונעימים. ראש טוב למדפסת זה לא דבר מובן מאליו. למעשה המדובר הוא על ראש דיו ובטרם תחליט על סוגו עליך לדעת מספר דברים.

 א. המדפסת שלך – למרות שהיצרן המקורי תמיד דאג לחייב אותך לחשוב שדרוש לה ראש מקורי – יכולה גם להסתדר מצוין עם ראש חלופי או ממולא מחדש. תתפלא. (והיא עדיין תהיה בראש טוב). ב. הצבעים שלך שיהיו בתוכה – הם אלו אשר יגרמו לה לחייך יותר ויותר (גם בכל הדפסה וגם לאורך יותר זמן קיומה) וזאת,היות וצבעים טובים זורמים בה היטב וניתזים באופן נכון ומשופר בתוככי כל מיכלולה הטכני.לכן תמיד העדף צבעים איכותיים ואל תתפתה למחירים ממש זולים שמציעים לך איכות. ג.למדפסת הפועלת עם ראש טוב יש הרבה פחות "כאב ראש" מאשר אם יהיה בתוכה "ראש רע".לעיתים יש ראשים שממש לא יתאימו לה ולכן חשוב לדעת מה לקחת.אם למשל אתה מספיק מנוסה בקניית ראשי דיו תוכל לדעת זאת מראש.אך במידה והנך לא מנוסה,נסה לפנות למוכר ראשי דיו אמין וטוב אשר אתה סומך עליו.או לפחות שאתה מרגיש שאתה יכול לסמוך עליו. ד. כאשר אתה מוציא ממנה את הראש הריק – תמיד תוכל להחליפו בראש חדש מאותו הסוג. לכן,כאשר תוציא אותו תוכל לראות בקלות את מספר הראש ולמוסרו בטלפון למוכר טוב ומיומן שידאג לספק לך בהתאמה מושלמת ראש המתפקד זהה. ה. כאשר אתה והמדפסת באותו הראש – אפשר לעשות דברים יפים. מה זאת אומרת? למשל: דע מעט יותר מאשר באופן כללי מה היית הכי רוצה שהמדפסת תעשה עבורך: תדפיס אותיות של מכתבים,ציורים,צילומים? – כאשר תדע זאת ממש טוב ותאמר זאת למוכר , הרי שתקבל הדרכה ספציפית מה הכי כדאי לך לקנות.ואז המדפסת באמת תהיה הכי שמחה ובראש טוב .....  

 ובכלל ,ככל שתלמד להכיר יותר את המדפסת שלך יחסיכם ישתפרו וגם אתה תהנה מהראש שלה.לכן,קרא עליה מעט בספר ההדרכה שקיבלת עליה עם קנייתה,הקדש לה יחס (יש בספר הוראות תחזוקה תקופתיות) ואל תתן לה סתם לחלוף על פניך כאשר אתה מביט בה. ככל שתקדיש לה יחס מקצועי יותר ותדרוש עבורה חומרי מילוי מקצועיים יותר,הרי שתזכה להשבת התמורה ממנה בדמות שימוש משופר בה והנאת הבטה בהדפסות איכותיות הרבה יותר.

הרשם עכשיו דרך האתר לקבלת הנחת 7%.
מספר המאמר 044 (תצטרך לרשום אותו
לקבלת הנחה)
http://www.i-needyo.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב